poniedziałek, 13 maja 2013

Informacja!


Ogłaszam wszem i wobec! ( xDDD )
Dobra bez jaj. To tak nie będę pisać opowiadania "Like A Ninja", ponieważ miałoby to za dużo rozdziałów, akcja wolno by się rozkręcała i wgl.. nie mam jakoś na to opowiadanie weny czy coś. 
W zamian będę pisać inne opowiadanie, tylko musze go pierwsze obmyślić i wymyślić o czym będzie ( pewnie o Larrym ). 

Usunę tą zapowiedź i prolog w ciągu najbliższych 2-3 dni!

Tak więc mam do was pytanie: Czy chcecie tam elementy fantastyczne czy raczej nie? Ogólnie jaki gatunek tego opowiadania? No i jaką chcecie pare ( czyli Larry, Niam itd. ) Jak macie jakieś pytania dotyczące sama nie wiem czego zapraszam tutaj

To tyle, pozdrawiam x

Marehullam

4 komentarze:

  1. :( Ola a co z Torn - bromance masz zamiar coś na nim pisać???Proszę oby tak...szkoda żę tego bloga nie będzie :( ale i tak cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Laaarrrryyyyyy i może coś w realistycznym świece ;) ale pisz to na TYM blogu ( w sensie ten link ) bo mi się później będzie mieszać.

    I wiedz że z niecierpliwością czekam na rozdziały ! Jak chcesz to mogę ci podsuwać spaczone pomysły, bo zrezygnowałam z pisania własnego bloga, ale kilka planów miałam niewykorzystanych ;)

    @S_Kocurek

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy Larry'ego! XD tak, przeczytałabym każde twoje opowiadanie, ale błagam o Larry'ego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Larry, Larry, Larryyy !!!!!
    I jak mam być szczera to wolałabym coś w realnym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń